042 / 43 26 321    |         |    

Logotype

FAQ

Odpoveď zobrazíte kliknutím na otázku. Rozbaliť všetky

Ako vybavím dopravnú kartu SAD Trenčín, a.s.?

O vydanie karty môžeš požiadať osobne v ktoromkoľvek klientskom centre (KC) alebo prostredníctvom e-shopu. Zoznam KC nájdeš v Dokumentoch, rovnako aj zoznam dokladov potrebných k vydaniu karty (Tarifa).

Koľko si môžem dobiť na dopravnú kartu?

Minimálny vklad na dopravnú kartu v klientskom centre a e-Shope je 5 €, u vodiča autobusu 10 €. Maximálny vklad, resp. zostatok na karte je 150 €.

Môžem pri dobíjaní karty cez e-shop použiť trvalý príkaz?

Nie, každá objednávka generuje jedinečný kód, ktorý používaš ako variabilný symbol a slúži na spárovanie platby s objednávkou.

Kedy mi pripíše kredit na kartu, ktorá bola dobitá cez e-shop?

Pri použití platobnej karty je kredit na karte pripísaný do 3 hodín. Výnimka môže nastať, keď nastupuješ do autobusu, ktorý sa nachádza mimo signálu mobilného operátora. Vtedy strojček nemá informáciu o Tvojom dobití. Napriek tomu, že toto sú výnimočné prípady, odporúčame mať vždy na karte dostatočný objem peňazí.

Akým spôsobom môžem uhradiť cestovné?

Z dopravnej karty SAD Trenčín, a.s., z dopravnej karty iných dopravcov a z ostatných kariet zapojených v zúčtovacom systéme TransCard (ISIC, ITIC), z bankovej karty (vo vybraných autobusoch označených piktogramom), z časového predplatného lístka alebo v hotovosti u vodiča.

Ako preukážem nárok na zľavnené cestovné, ak som držiteľom ISIC?

ISIC musí obsahovať prolongačnú známku vyznačujúcu jej platnosť na príslušný školský rok. Pri hotovostnej platbe cestovného nie je podmienkou, aby bola aktivovaná dopravná časť karty. Pri bezhotovostnej platbe cestovného sa platnosť karty overí elektronicky.

Kde všade môžem cestovať s dopravnou kartou SAD Trenčín, a.s.?

U dopravcu, ktorý uznáva dopravnú peňaženku v rámci akceptačnej skupiny Transcard.

Potrebujem potvrdenie o výške cestovného.

Potvrdenie vybavíš v ktoromkoľvek klientskom centre. Poplatok je 1€.

Môžem v autobuse prepravovať psa?

Áno. Ak je umiestnený v schránke, prepravuje sa ako batožina. Ak ide o väčšieho psa, musí byť na krátkej vôdzke a mať bezpečný náhubok (s výnimkou psa so špeciálnym výcvikom).

Môžem v autobuse prepravovať lyže?

Áno. Radi Ťa odvezieme aj na lyžiarske svahy. Môžeš so sebou vziať ale iba jeden pár lyží s palicami a v ochrannom obale.

Môžem v autobuse prepravovať bicykel?

Preprava bicykla je zakázaná. Počas letnej sezóny prevádzkujeme spoje označené symbolom bicykla, tzv. cyklobusy (kapacita 24 bicyklov na jednom spoji).

Chcem navrhnúť zmenu v cestovnom poriadku.

Napíš požiadavku na obecný úrad, samosprávny kraj, alebo priamo nám. Najlepšie s podporou čo najviac cestujúcich.

Zabudol som si niečo v autobuse.

Na cestovnom lístku nájdi prevádzkareň, ktorej spojom si cestoval. V Kontaktoch nájdi telefónne číslo a pracovníkovi zadaj čo najviac informácií (linku, spoj, dátum, nástupnú zastávku, výstupnú zastávku, atď). Ak telefonuješ mimo pracovných hodín, napíš na sadtn@sadtn.sk.

Ako mám postupovať, ak sa mi v autobuse stal úraz?

Úraz nahlás bezodkladne vodičovi autobusu, ktorý s tebou spíše záznam, v ktorom bude uvedený rozsah zranenia a tvoje identifikačné údaje.