Odpoveď zobrazíte kliknutím na otázku. Rozbaliť všetky
O vydanie karty môžeš požiadať osobne v ktoromkoľvek klientskom centre (KC) alebo prostredníctvom e-shopu. Zoznam KC nájdeš v Dokumentoch, rovnako aj zoznam dokladov potrebných k vydaniu karty (Tarifa).
Minimálny vklad na dopravnú kartu v klientskom centre a e-Shope je 5 €, u vodiča autobusu 10 €. Maximálny vklad, resp. zostatok na karte je 150 €.
Nie, každá objednávka generuje jedinečný kód, ktorý používaš ako variabilný symbol a slúži na spárovanie platby s objednávkou.
Pri použití platobnej karty je kredit na karte pripísaný do 3 hodín. Výnimka môže nastať, keď nastupuješ do autobusu, ktorý sa nachádza mimo signálu mobilného operátora. Vtedy strojček nemá informáciu o Tvojom dobití. Napriek tomu, že toto sú výnimočné prípady, odporúčame mať vždy na karte dostatočný objem peňazí.
Z dopravnej karty SAD Trenčín, a.s., z dopravnej karty iných dopravcov a z ostatných kariet zapojených v zúčtovacom systéme TransCard (ISIC, ITIC), z bankovej karty (vo vybraných autobusoch označených piktogramom), z časového predplatného lístka alebo v hotovosti u vodiča.
ISIC musí obsahovať prolongačnú známku vyznačujúcu jej platnosť na príslušný školský rok. Pri hotovostnej platbe cestovného nie je podmienkou, aby bola aktivovaná dopravná časť karty. Pri bezhotovostnej platbe cestovného sa platnosť karty overí elektronicky.
U dopravcu, ktorý uznáva dopravnú peňaženku v rámci akceptačnej skupiny Transcard.
Potvrdenie vybavíš v ktoromkoľvek klientskom centre. Poplatok je 1€.
Áno. Ak je umiestnený v schránke, prepravuje sa ako batožina. Ak ide o väčšieho psa, musí byť na krátkej vôdzke a mať bezpečný náhubok (s výnimkou psa so špeciálnym výcvikom).
Áno. Radi Ťa odvezieme aj na lyžiarske svahy. Môžeš so sebou vziať ale iba jeden pár lyží s palicami a v ochrannom obale.
Preprava bicykla je zakázaná. Počas letnej sezóny prevádzkujeme spoje označené symbolom bicykla, tzv. cyklobusy (kapacita 24 bicyklov na jednom spoji).
Napíš požiadavku na obecný úrad, samosprávny kraj, alebo priamo nám. Najlepšie s podporou čo najviac cestujúcich.
Na cestovnom lístku nájdi prevádzkareň, ktorej spojom si cestoval. V Kontaktoch nájdi telefónne číslo a pracovníkovi zadaj čo najviac informácií (linku, spoj, dátum, nástupnú zastávku, výstupnú zastávku, atď). Ak telefonuješ mimo pracovných hodín, napíš na sadtn@sadtn.sk.
Úraz nahlás bezodkladne vodičovi autobusu, ktorý s tebou spíše záznam, v ktorom bude uvedený rozsah zranenia a tvoje identifikačné údaje.